sunnuntai 26. maaliskuuta 2017

Imatralaisehdokas: Timo Mykrä, 158

"Olen 56-vuotias imatralainen kaupunginvaltuutettu. Politiikassa olen ollut mukana jo 90-luvulta lähtien. Tällä hetkellä olen Vasemmistoliiton Imatran yhdistyksen puheenjohtaja. Muista luottamustoimista mainittakoon Imatran työnhakijoiden puheenjohtajuus ja Vasemmistoliiton kaakon piirihallituksen jäsenyys.
Harrastuksia ovat kesällä maalla vihannesten kasvatus ja lukeminen. Työttömien ongelmat ovat hyvin tiedossa ja niihin olen yrittänyt paneutua. Omakohtaisesti työttömyys on koskettanut myös minua. Marraskuussa 2013 minut irtisanottiin Stora-Ensolta 34 vuoden työuran jälkeen. Irtisanomisen syyt olivat tuotannolliset ja taloudelliset.

Vähaosaisten asiat ovat lähellä sydäntäni. Pyrin parhaani mukaan toimissani helpottamaan vähäosaisten asemaa. Ei voi olla oikein, että osa kansalaisista kärsii taloudellista ahdinkoa ja osa on hukkumassa optiovoittoihin."


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti