sunnuntai 26. maaliskuuta 2017

Imatralaisehdokas: Anssi Piirainen, 159

"Katson, että kokemuksellani on tarvetta tulevaisuudessakin, sillä olenhan ollut kunnallispolitiikassa mukana vuodesta 1997 alkaen. Osallistuminen ympäristö- ja rakennuslupalautakunnan varamiehenä olosta.
Vuonna 2001 nousin valtuustoon ja tekniseen lautakuntaan ja varalle edelleen ympäristö ja rakennuslupalautakuntaan. Yhden kauden olin hallituksen varamiehenä. Siitä lähtien olen istunut teknisessä lautakunnassa valtuuston lisäksi paitsi sen yhden kauden, kun jouduin oppositioon. 
Vuodesta 2001 lähtien olen ollut myös Metalliliiton valtuuston jäsen ja varajäsen. Olen toiminut Ovakolla osaston luottamusmiehenä ja työnsuojelumiehenä osastolla ja tehtaan työsuojelutoimikunnassa. Kuulun tehdaspalokuntaan eli olen vanhempi sammutusmies. 
Olen naimisissa ja meillä on kaksi yhteistä lasta, ja pari koiraa. Harrastan kalastamista. Olen koko ikäni harrastanut urheilua ja pidän sitä tärkeänä. Olen nyt 55-vuotias; aikanaan kävin armeijan Immolassa ja olen kuulunut rajan varajoukkoihin, joten turvallisuus on minulle tärkeä asia.....
Minulle tärkeitä asioita on syrjäytymisen ennaltaehkäisy lasten ja nuorten koulutuksessa heitä tukemalla. Toinen tärkeä asia on, että valtuustoon saataisi tarpeeksi henkilöitä, joilla riittää munaa ottaa hallitukselta valta takaisin valtuustosaliin.

Kaupungin kiinteistöt ovat melkein kaikki huonossa kunnossa, ja siksi mielestäni tarvitaan selkeästi poliittinen keskustelu niiden rakentamisesta ja ylläpidosta."


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti