tiistai 28. maaliskuuta 2017

Imatralaisehdokas: Sami Repka, 160

"Olen 45-vuotias köyhän työläisperheen vesa. Asun Imatran Mustalammella vanhassa omakotitalossa. Olen naimisissa ja minulla on kaksi lasta (14- ja 16-vuotias).

Olen ammatiltani levyseppä ja olen töissä imatralaisessa konepajassa Rämö Oy:ssä, jossa toimin myös pääluottamusmiehenä. Olen myös ammattiosastoni Metalli 52:n hallituksen jäsen ja Metalliliiton valtuuston varajäsen.

Lähdin Vasemmistoliiton kunnallisvaaliehdokkaaksi, koska haluan olla puolustamassa pienituloisten ja tavallisten köyhien asioita.

Minulle tärkeä asia on myös pienten koulujen, esimerkiksi Kaukopään, Tainionkosken ja Meltolan koulujen säilyttäminen. On hulluutta lakkauttaa ainoat terveet koulut Imatralla. Myös nuorten asiat minua kiinnostavat: nuorille pitää löytyä terveitä toimintatiloja kotikulmilta."


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti